6 Şubat 2013 Çarşamba

Uzaktan Aşk bile güzel!

Her yanı duvardı sevdamın.
              
               Kelimelerime ıslak çalardı.

En güzeliydi yalanların.                                        

                                                                     Her gün yarından çalardı.

                                                                                Dört yol ağzında yaşlanırdı.

                                                                     Bir daha bir daha kandığım.


Yine de o,her gece dalgalara karışır,kıyımdaki kumlarla savaşır,gözlerime kan otursa da beni senden bana taşır.Koruduğum sadece bir deniz kabuğu,duymaya çalıştığım soluğu.Hayattan kaytarsam bile kaçamam,bu öyle bir korku.

Tırpanıp dururum sarmaşıklara,belkide az kaldı bulutlara.Uzaktan aşk bile güzel.Kıpkırmızı dudaklarım,hepsi de sahte sevdalarım.Aşkından yanmak güzel.Tepede ay kusursuz bir çember gibi beni sana zincirledi.Kurutulmuş güller gibi..Kısa bir ip,bu inatçı iki cambaz için...

Beni düşüreceğin için sevin.

Belkide dengede kalmak benim için yanlış seçim.

Yanlış seçim.

Yanlış seç..

Yanlış se...

Yanlış s....

Yanlış.

Atakan Ilgazdağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder