31 Aralık 2012 Pazartesi

Güzel bir yıla...

Küçük şeylerden büyük mutluluklar çıkarımsayabilen bir kız çocuğu oldum ben hep o yıllardan bu yıllara değin.Ara sıra içinden mutluluk çıkartabileceğim küçük şeylerde bulamadım elimde avucumda ama o küçük şeyler beni her köşe başında yakaladı,yine yeniden:)Bu yıl çok fazla yakalandım köşe başlarında,çok fazla keşke giydim üzerime , çok fazla imzam var pes edilmiş mücadelelerimin üzerinde...
Bu yıl boşa harcadığım çok vaktim var.Kaybetmekten korkmuşluğum çok , korkup kaybetmişliğim daha bi çok.(hepsini ayrı ayrı özlüyorum)Özlemlerim de çok...
Tüm bunların ötesinde bu yıl öğrendiklerim de çok.
Sıla'nın da söylediği gibi acısa bile hiç bir yaranın beni öldürmüceğini öğrendim.
Yalnız kalmayı,kalabilmeyi öğrendim.
''Aşk acısı'' diye isimlendirilen benimse hala bir isim bulamadığım tarifi namümkün sızıyı yok saymayı öğrendim.
Vicdanımla olan alışverişimizi de eşitledim bu yıl.Kimseye ödenecek bir borcum yok.
Affedebilmeyi öğrendim.Bu yüzden hiç kimsenin de bana bir borcu yok.
Gözlerine bir kez daha bakmak,ellerini  bir kez daha tutmak,sesini bir daha duymak ve beni yine yeniden sevsin istediğim bir insan var...O benim diğer yarımdı,şimdi tek eksik yanım.
2012 adını verdiğim hikayemin bitiminde sağlığım benimle,ailem benimle,dostlarım benimle...
İşim gücüm herşeyim tamam.
Derslerde tıkırında.
Bir tek sen eksiksin sevgilim...
2013'ten tüm yarım kalmışlıklarımı tamamlamasını diliyorum.
Kalbimdeki insanın hakkımda da hayırlı olmasını diliyorum.
Boğazımdaki düğümler bir bir çözülsün istiyorum.
Kollarımı kocaman açtım bekliyorum.
Umuyorum ki hoşgeliyosun 2013.:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder