30 Aralık 2012 Pazar

Önüme serdim yan yana bütün karelerimizi...
Ve bir de sanal dünyadaki bir başkasıyla olan karelerini...
Hepsi önümde şimdi.(çok değil aradan bir yıl geçmiş.)
Bir kıyaslama yaptım istemsiz.(belki de istemli,neden niçin diye düşünemicek kadar yorgunum bir hayli.)
Farkettim ki ben yanındayken daha bir bakılasıymış gözlerin ve ellerin daha bir tutulası(sıkı sıkı tutulası hem de)
Daha bir masummuş bakışların,daha bir güzelmiş kokun. (resimlerden kokumu nasıl duyumsadın diyebilirsin,ama sen bilmezsin rüzgarla bir anlaşmamız var ne zaman dara düşsem çalıp çırpıp bana getirir,ben hissederim.)Nerde kalmıştık?
Daha  bir işte sevgilim...
Daha bir aşık olunasıymışsın sen,ben yanındayken.
Şimdilerde anlamını yitirmiş gözlerin,ellerin bir başkasına dokunur olmuş.
Masunluğunu yitirmiş bakışların,boşluğu yansıtır olmuş.
O çok sevdiğim kokun da terk etmiş seni sevgilim...
Anladım ki varlığın varlığımla değerliymiş.
Yoksam yokmuşsun.
Yokum.
Yoksun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder