22 Ocak 2013 Salı

Ahh benim canım çocukluğum!

Son zamanlarda birbirimize sırtımızı döndük hayatla.
Ya da ben gücendim hayata,bilemiyorum.
Bildiğim,çocukluğumu özlediğim.
Hem de delicesine bir özlem içimdeki..
Nedeni mi? Kısaca şöyle:

                                      Ben küçükken hayattan tek beklentim,dışarıya hemencik gölgenin gelmesiydi.Çünkü     
                                      benim güzel annem ancak o zaman izin verirdi sokağa çıkıp oynamama.Aksi halde 
                                      başıma güneş geçermiş,hasta olurmuşum dahası...Üzerime titrerdi benim güzel 
                                      annem.(Hala öyle)Ben de durum böyle olunca dakika başı kapı aralığından güneşin  
                                      evine çekilip çekilmediğini kontrol ederdim.Ufacık bir gölgeye rastlasam annemin 
                                      yanında alırdım soluğu bir heyecan.Annem öyle kolay ikna olmazdı tabi,kendi de
                                      emin olmalıydı doğruluğundan.Ve her seferinde ben daha henüz gölge gelmemişken
                                      dışarıya tam anlamıyla erken sevinmiş olurdum.Bu o zamanlar yaşadığım en büyük 
                                      hayal kırıklığımdı benim.Şimdilerde anlıyorum ki ''gölgenin geldiğini sanmak,ama 
                                      aslında gelmediğini anlamak' en güzel hayal kırıklığımmış benim.En güzel..
Hal böyle olunca insan çocukluğuna dair yaşanmış her birşeyi daha bir özlüyor daha bir.
Ve ben hal böyle olunca 'çocukluğumu özlememe sebep olan bazı insanları' sevemiyorum artık.

Se-Ve-Mi-Yo-Rum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder