24 Ocak 2013 Perşembe

Yeni günle birlikte 'geçmişe yolculuk.'...

Bugün kendimi kuru yapraklarla kaplı, çıkmaz bir sokağa benzetiyorum. 

Sadece o sokakta yaşayanlar üzerimden gelip geçiyor. 

Bugün kendimi odalarından çoğu boş, bazen dolan bir otel gibi hissediyorum. 

İçimden ne hayatlar, ne hikayeler, ne aşklar geçip gidiyor.

Ben böyle değildim ne zaman kayboldum? 

Rüzgarla dans ederdim ne zaman  savruldum? 

Bir ses duydum geçmiş zamandan, bir ses duydum küçük bir kızdan. 

Bir bilet istiyorum sadece gidiş olsun çocukluğun saflığına. 

Gidip orada yaşamak istiyorum. 

Bilet istiyorum tek kişilik olsun. 

Yarına çıkabilmem için heyecanı hatırlamam gerek. 

Bugün kendimi parktaki bir bank gibi sessiz ve sabit hissediyorum. 

Geceleri üzerimde şehrin ışıkları...




''Geçer gider sandım.
                          Geçmedi gitti.''


Şebnem FERAH


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder