2 Ocak 2013 Çarşamba

Yeniden 'Baş Ucumda Müzik' !

Bir sihir var bu kitapta beni kendine çeken.
Evet evet kesinlikle öyle.
Okuduğum bir kitabı bir zaman sonra elime yeniden aldığım nadirdir.
Ama bu kitabı aylar sonra bir bakmışım ellerimde  buluvermişim yeniden.
Kayboluyorum her bir cümlesi arasında.
Ruhum sanki bedenimden çıkıp  yazılanlarda hayat buluyor,satır satır.
Aşk kokuyor her bir sayfası.
Seviyorum bu kokuyu.
Başka başka hayatların tam ortasına ruhumu bırakıp,bi süre de olsa orada nefes almayı seviyorum.
Kitabın çok sevdiğim cümlelerinden bir parçacık paylaşmak istiyorum sizlerle.


''Senden ayrı olduğum bir tek an yok.
Çok uzaklarda olsan bile,seni taşıyor herşey.
Kokular,sesler, seslenişler...
Ne zamandır görmüyor gözlerim.
Unuttuğum tanıdığım ne varsa,bir tek senin yüzün.
Çok uzaklarda olsan bile...''



(Sen benim hikayemin tek kahramanısın sevgilim...Sen başka başka hikayelerin küçük rollerini üzerine yakıştırsan bile...)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder