24 Ocak 2013 Perşembe

Canım kanım yaar..

Bugün resimlerimizi çıkardım saklı olduğu kutusundan.
Yaşananlar küçücük bir kutunun içine sığabilir miydi?
Sığıyomuş işte...
Hayatımın içinde sen olan anlarına dokundum bugün bir kez daha resimler sayesinde.
Yanaklarını öptüm defalarca,tenini hissedemeden.
Tenini hissedememek zormuş sevgilim.
Bir kez daha acıdı içim.
Sesini özledim.
Gülüşünü özledim.
Çok özledim.

Şimdi, ''seninle birlikte kaybolanları arıyorum başka şeylerde''

İçimden bazen yazmak geliyor sana.
Unutuyorum bazen yanında başkasının olduğunu.
Sonra hatırlayınca...
Sonrası malum işte...

Ama eğer birgün bir rüya,bir şarkı,bir ses,bir nefes sana beni hatırlatırsa..
Hissedersen hala senin için atan kalbimin ritmini..
İzlersen 'o videoyu' bir kez daha..
Bakarsan sen de fotoğraflarımıza..
İçini acıtırsa bir an bile olmayışım..
Gülümse benim için..

''Gülümse eğer duyuyorsan,
Nehrim ol gel ak yine,
Çiçeğim ol gel aç yine,
Rüzgar ol..''


Yalnız benim için es..
Ne zaman istersen aynı yerdeyim ben.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder